Centernet zaprosił osiem firm do przetargu na obsługę strategii marki
20.11.2007, 08:34
Firma Centernet SA, piąty operator komórkowy w Polsce, zaprosił osiem firm do przetargu na obsługę strategii komunikacji marki. Są to zarówno agencje reklamowe, jak i firmy konsultingowe.
Operator zdecydował się na zawężenie zakresu przetargu do obsługi strategicznej (a nie jak zapowiadał na początku strategiczno-kreatywnej) uznając, że na tym etapie najważniejsze jest przygotowanie strategii komunikacji marki. Przetarg jest dwuetapowy, na początku grudnia ma zostać wyłoniona krótka lista firm, z którymi będą prowadzone dalsze rozmowy. Marcin Ledworowski, dyrektor ds. marketingu i strategii Centernetu, nie zdradza nazw firm biorących udział w przetargu. Po wyborze firmy odpowiedzialnej za strategię operator przystąpi do przetargu na nazwę i przygotowanie identyfikacji wizualnej marki dla usług abonamentowych. W dalszej kolejności planowany jest wybór domu mediowego. Centernet SA świadczenie usług telekomunikacyjnych rozpocznie w połowie 2008 roku. Będzie działał pod co najmniej dwiema markami – jedną z nich będzie pre-paidowa marka Extreme Mobile skierowana do ludzi młodych. Operator będzie też świadczył usługi dostępu do Internetu. Firma chce pozyskać 2,5 mln klientów przez pięć lat.(TW, 20.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
