”Auto Świat 4x4” debiutuje 19 listopada
16.11.2007, 08:21
Dwumiesięcznik motoryzacyjny ”Auto Świat 4x4” (Axel Springer Polska) zadebiutuje 19 listopada.
Magazyn adresowany jest do osób, które interesują się samochodami z napędem na cztery koła. Pismo o objętości 100 stron podzielono na sekcje: aktualności, testy, porady/technika, używane/eksploatacja, turystyka i rynek. Ukaże się ono w nakładzie 60 tys. egz. i cenie 8,90 zł. Wydawca oczekuje sprzedaży na poziomie 20 tys. egz. Redaktorem naczelnym ”Auto Świat 4x4” jest Stanisław Sewastianowicz, a redaktorem prowadzącym Andrzej Jedynak. Prawa strona reklamowa kosztuje 18,2 tys. zł, rozkładówka otwierająca – 36 tys. zł, rozkładówka – 34 tys. zł, a czwarta okładka – 21 tys. zł (wszystkie ceny netto). Wejście tytułu na rynek wspierać ma kampania w telewizji (m.in. Discovery Channel, TVN Turbo i Polsat Sport), prasie (”Forbes”, ”Playboy”), Internecie, punktach sprzedaży prasy oraz na imprezach off-roadowych organizowanych przez stowarzyszenia, kluby zrzeszające miłośników samochodów z napędem 4x4. Promocja przewiduje też wykorzystanie marketingu wirusowego. Axel Springer ma już w portfolio tytuły motoryzacyjne, m.in. tygodnik ”Auto Świat” i miesięcznik ”Auto Świat Poradnik”.(AW, 16.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
