Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg Polska wprowadza wino El Sol

Carlsberg Polska, producent piwa, wprowadza na polski rynek nową markę wina El Sol.

Wino El Sol zostało przygotowane specjalnie na polski rynek. Po przeprowadzonych testach firma wprowadziła pięć gatunków wina półwytrawnego i półsłodkiego, bo takie smaki preferują polscy konsumenci. Każdy rodzaj reprezentuje inny kraj: Hiszpanię, Włochy, Chile, Kalifornię i Australię. – W ramach jednej marki oferujemy najbardziej charakterystyczne winne smaki z różnych stron świata. Dla konsumenta zagubionego w ofercie wina na naszym rynku, który jest mocno rozdrobniony, ma to znaczenie – mówi Aldona Szczerba, marketing manager marki El Sol. Grupą docelową nowego produktu są głównie kobiety. Projekty opakowań El Sol przygotowała brytyjska agencja PI Global. Wprowadzenie na rynek marki wesprą działania BTL, m.in. eventy w sklepach. Firma na razie nie zdradza, która agencja będzie za nie odpowiedzialna.

(MAZ, 12.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.