Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 08, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z Axel Springer Polska do G+J Polska i odwrotnie

Anna Szaluś została advertising brand managerem miesięcznika ”Claudia” (G+J Polska).

Do końca września była ona szefem sprzedaży ”Pani Domu” i ”Pani domu poleca” w biurze reklamy Axel Springer Polska. Zastąpiła ją Anna Karasińska, zajmująca wcześniej podobne stanowisko w tygodniku ”Naj” (G+J Polska). Senior advertising brand managerem w G+J Polska została Agnieszka Całka, która wróciła na to stanowisko po urlopie wychowawczym. Odpowiada za sprzedaż reklam w ”Moim Mieszkaniu”, ”Moim Gotowaniu” i w ”Rodzicach”. (AN)

(AN, 08.10.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.