Dział: WYWIADY

Dodano: Październik 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pozyskamy lepiej sytuowanych widzów

Rozmowa z prezesem telewizji Puls Farrellem Meiselem

Zapowiadał Pan, że po relaunchu Puls będzie stacją adresowaną do widzów w wieku 16-49 lat, czyli grupy komercyjnej. Czy to znaczy, że rezygnujecie z widzów dotychczasowego Pulsu?


Koncentrujemy się na grupie 16-49 lat, ale nigdy nie zrezygnujemy z widzów z żadnej grupy.


We wrześniu udział Pulsu w widowni telewizyjnej w grupie 16-49 wyniósł 0,51 proc. Jakich wyników spodziewa się Pan w listopadzie, a jakich rok po relaunchu?


Wraz ze zmianą profilu stacji liczymy na zdobycie nowej widowni. Spodziewamy się pozyskać zwłaszcza młodszych i lepiej sytuowanych widzów.


Prime time Pulsu będzie wypełniony głównie programami rozrywkowymi. Ale w najlepszym paśmie umieściliście też dwa półgodzinne wydania serwisu informacyjnego: o 19.30 i 22. Dlaczego?


Chcemy zaproponować polskim widzom wybór. Stąd najwyższej jakości rozrywka w prime time i dwa główne wydania newsów, które oferują niezależne, bezstronne informacje o dogodnych porach. Ponieważ adresujemy je głównie do ludzi młodszych, którym się dobrze powodzi, oba serwisy będą szybkimi podsumowaniami dnia, a drugi serwis będzie dla widzów, których w czasie emisji pierwszego nie ma jeszcze w domu.


Jak dużej widowni spodziewa się Pan po programie rozrywkowym „Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?” Powtórzy sukces swojego odpowiednika emitowanego w USA przez telewizję Fox? To przecież różne rynki.


Producenci polskiej wersji (Mastiff Media Polska – przyp. red.) ściśle współpracowali z ekipą z Los Angeles, pracującą nad amerykańską wersją programu. Jakość naszej produkcji jest doskonała i myślimy, że program poradzi sobie bardzo dobrze.


Umowa z At Media na sprzedaż czasu reklamowego telewizji Puls obowiązuje do końca 2008 roku. Zamierzacie ją potem przedłużać, czy też do tego czasu zorganizujecie własny dział sprzedaży?


At Media to firma znana także na rynkach zagranicznych. Znakomicie wypełnia nasze potrzeby i pasuje do nowego profilu Pulsu. W dalszej perspektywie chcemy mieć własny dział sprzedaży, ale na razie będziemy wykorzystywać doświadczenie i fachowość At Media.

Rozmawiała Elżbieta Rutkowska

...

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.