Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange wprowadza ofertę Orange Music i wspiera ją kampanią

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, przygotował we współpracy z wytwórnią muzyczną Universal Music Group ofertę prepaidową Orange Music.

Oferta jest skierowana do młodych ludzi, dla których muzyka jest stylem życia. Orange Music oferuje m.in.: taryfę multimedialną z kontentem muzycznym oraz bezpłatnymi SMS-ami i MMS-ami, najnowsze przeboje muzyczne do ściągnięcia na telefon lub komputer, Radio Orange Music, czyli stację dostępną przez telefon i Internet całą dobę. Ofertę wspiera portal Orangemusic.pl z radiem Orange Music, informacjami ze świata muzyki i teledyskami. Orange Music to trzecia, po Orange POP i Nowe Orange Go, oferta prepaidowa marki Orange. Kampania będzie mieć charakter multimedialny (prasa, telewizja – m.in. sponsoring programu ”Co za tydzień!” w TVN-ie, Internet, outdoor), zaadaptowała ją agencja Leo Burnett Warszawa, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.

(TW, 16.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.