Orange wprowadza ofertę Orange Music i wspiera ją kampanią
16.10.2007, 08:29
PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, przygotował we współpracy z wytwórnią muzyczną Universal Music Group ofertę prepaidową Orange Music.
Oferta jest skierowana do młodych ludzi, dla których muzyka jest stylem życia. Orange Music oferuje m.in.: taryfę multimedialną z kontentem muzycznym oraz bezpłatnymi SMS-ami i MMS-ami, najnowsze przeboje muzyczne do ściągnięcia na telefon lub komputer, Radio Orange Music, czyli stację dostępną przez telefon i Internet całą dobę. Ofertę wspiera portal Orangemusic.pl z radiem Orange Music, informacjami ze świata muzyki i teledyskami. Orange Music to trzecia, po Orange POP i Nowe Orange Go, oferta prepaidowa marki Orange. Kampania będzie mieć charakter multimedialny (prasa, telewizja – m.in. sponsoring programu ”Co za tydzień!” w TVN-ie, Internet, outdoor), zaadaptowała ją agencja Leo Burnett Warszawa, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.(TW, 16.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
