Ad Fabrika FCB wzmocniła trzy działy
Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB zatrudniła nowych pracowników w działach obsługi klienta, kreacji i w studiu DTP.
Do działu kreacji dołączył team kreatywny: Agnieszka Klimczak (copywriter) i Małgorzata Koterba (art director). Obie przeszły z agencji Leo Burnett i są zwycięzcami Young Creatives w Polsce w 2004 roku. Do działu obsługi klienta na stanowisko senior account executive zatrudniono Elżbietę Szafraniec, wcześniej pracującą w agencji J.Walter Thompson Parintex (Reckitt Benckiser, Cadbury Wedel, Roche) i McCann Erickson Polska (Polkomtel, Polsnack, Reckitt Benckiser). W agencji Ad Fabrika FCB będzie odpowiadać za budżet Leroy Merlin. Do działu produkcji na stanowisko operatora DTP przyjęto Jurka Nicmana. (MŁ)(MŁ, 05.10.2004)
