Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 10, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info nieco słabiej oglądany niż TVP 3

Kanał TVP Info po trzech dniach od startu miał mniejszą widownię i udział w rynku niż TVP 3 w tym samym okresie ubiegłego roku.

Według danych AGB Nielsen Media Research uruchomiony w sobotę przez Telewizję Polską kanał informacyjny TVP Info przyciągnął w pierwszych dniach 288 tys. widzów – o 5 proc. mniej, niż TVP 3 w tym okresie ub.r. Uzyskał też nieco niższy udział w rynku: 4,47 proc. w porównaniu z 4,79 proc. w ub.r. W dniu debiutu, 6 października, widownia TVP Info była o 20 proc. mniejsza niż TVP 3 w ub.r. W niedzielę - o 1 proc. wyższa, a w poniedziałek – o 11 proc. wyższa. TVN 24, z którym TVP Info konkuruje, miał w okresie 6-9 października mniejszy udział w rynku – 2,45 proc. Dociera do ok. 40 proc. mieszkańców Polski, podczas gdy TVP Info – do 90 proc. (w tym 77 proc. przez nadajniki naziemne).

(RUT, 10.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.