TVP Info nieco słabiej oglądany niż TVP 3
10.10.2007, 08:21
Kanał TVP Info po trzech dniach od startu miał mniejszą widownię i udział w rynku niż TVP 3 w tym samym okresie ubiegłego roku.
Według danych AGB Nielsen Media Research uruchomiony w sobotę przez Telewizję Polską kanał informacyjny TVP Info przyciągnął w pierwszych dniach 288 tys. widzów – o 5 proc. mniej, niż TVP 3 w tym okresie ub.r. Uzyskał też nieco niższy udział w rynku: 4,47 proc. w porównaniu z 4,79 proc. w ub.r. W dniu debiutu, 6 października, widownia TVP Info była o 20 proc. mniejsza niż TVP 3 w ub.r. W niedzielę - o 1 proc. wyższa, a w poniedziałek – o 11 proc. wyższa. TVN 24, z którym TVP Info konkuruje, miał w okresie 6-9 października mniejszy udział w rynku – 2,45 proc. Dociera do ok. 40 proc. mieszkańców Polski, podczas gdy TVP Info – do 90 proc. (w tym 77 proc. przez nadajniki naziemne).(RUT, 10.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
