Dziennik "Polska" na rynku od 15 października
08.10.2007, 12:02

Nowy dziennik o tytule "Polska" pojawi się na rynku w całym kraju 15 października – poinformowała w komunikacie Grupa Wydawnicza Polskapresse.
Tytuł ”Polska” połączy sześć dzienników regionalnych Polskapresse oraz nowo powstałe gazety w ogólnopolski dziennik. Wszystkie dotychczasowe tytuły lokalne – ”Dziennik Bałtycki”, ”Dziennik Łódzki”, ”Dziennik Zachodni”, ”Gazeta Krakowska”, ”Głos Wielkopolski” i ”Gazeta Wrocławska” zachowają swoją dotychczasową regionalność i indywidualność oraz zostaną wzmocnione nową marką. Ujednoliceniu ulegnie siatka modułowa, działy i sekcje. – Nasi obecni i nowi czytelnicy otrzymają gazetę z silną regionalną tożsamością i lokalnymi informacjami, a jednocześnie z pełnym serwisem krajowym i światowym oraz częścią publicystyczną, jaką posiadają dziś tylko dzienniki ogólnopolskie. Jako pierwsi w Polsce zaoferujemy też czytelnikom codzienne kolorowe dodatki tematyczne, naszym silnym wyróżnikiem będzie również poradnictwo – informuje Paweł Fąfara, redaktor naczelny ”Polski”. Wydawca nie podał jeszcze ceny, według nieoficjalnych informacji ma wynosić 1,50 zł. Dziennik powstaje przy współpracy z brytyjskim ”The Times”. Jego logo znajdzie się na winiecie, a teksty będą wykorzystywane we współpracy redakcyjnej. Wprowadzenie nowego tytułu na rynek poprzedzone jest outdoorową kampanią teaserową pod hasłem ”Myślisz globalnie” - dziś ruszyła ona w Warszawie i sześciu regionach, w których Polskapresse wydaje dzienniki regionalne.(SK, 08.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
