Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eniro Polska mierzy skuteczność reklam w ”Panoramie Firm”

Eniro Polska, właściciel Panoramy Firm, wprowadził na rynek nową usługę, tzw. wirtualne telefony, które umożliwiają pomiar skuteczności reklamy zamieszczonej w książce teleadresowej.

Wirtualny telefon umożliwia policzenie, ile telefonów do danej firmy pochodzi z reklamy umieszczonej w ”PF”. Osoba zainteresowana zakupem konkretnego produktu czy usługi, dzwoniąc do danej firmy, jest z nią bezpośrednio łączona, ale w momencie odebrania słuchawki klient słyszy komunikat: ”połączenie z Panoramy Firm”. Reklamodawcy, którzy skorzystają z tej usługi (jest bezpłatna), otrzymają billingi z liczbą połączeń, które wygenerowała reklama w danej książce telefonicznej.

(RH, 28.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.