Eniro Polska mierzy skuteczność reklam w ”Panoramie Firm”
28.09.2007, 08:16
Eniro Polska, właściciel Panoramy Firm, wprowadził na rynek nową usługę, tzw. wirtualne telefony, które umożliwiają pomiar skuteczności reklamy zamieszczonej w książce teleadresowej.
Wirtualny telefon umożliwia policzenie, ile telefonów do danej firmy pochodzi z reklamy umieszczonej w ”PF”. Osoba zainteresowana zakupem konkretnego produktu czy usługi, dzwoniąc do danej firmy, jest z nią bezpośrednio łączona, ale w momencie odebrania słuchawki klient słyszy komunikat: ”połączenie z Panoramy Firm”. Reklamodawcy, którzy skorzystają z tej usługi (jest bezpłatna), otrzymają billingi z liczbą połączeń, które wygenerowała reklama w danej książce telefonicznej.(RH, 28.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
