Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DHL promuje przesyłki lotnicze do Azji

”Kierunek Azja. Teraz szybciej” i ”Azja w obie strony. Szybciej” – pod takimi hasłami rozpoczęła się kampania promująca przesyłki lotnicze DHL.

Powstały trzy wersje reklam – dla branży odzieżowej, samochodowej i elektronicznej. W każdej motywem przewodnim jest tunel łączący Europę z Azją. Kampania składa się z dwóch etapów. W pierwszym główne media to: prasa (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”, ”Rzeczpospolita”, ”Puls Biznesu”, ”Newsweek Polska”, ”Polityka”, ”Przekrój”, ”Twój Styl” i ”Viva!”) i nośniki reklamy zewnętrznej w ośmiu największych miastach (Warszawa, Szczecin, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Wrocław, Śląsk i Kraków). W drugim etapie wykorzystane będą: Internet (Onet.pl, Gazeta.pl i portale biznesowe) oraz akcje marketingu bezpośredniego (direct marketing, konkursy). Kampanię przygotowały: dział komunikacji marketingowej i PR DHL i Gruppa66 Ogilvy. Media zaplanował i kupił dom mediowy Carat (Aegis). To kolejna w tym roku kampania DHL. W sierpniu firma pod hasłem ”DHL – przesyłki tylko dla wymagających” promowała się poprzez filmy rysunkowe.

(DOK, 27.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.