"Playboy" z Dodą w większym nakładzie i wsparty promocją
Październikowy numer miesięcznika "Playboy" (Marquard Media Polska) trafił do sprzedaży w nakładzie 110 tys. egz., czyli o 10 tys. egz. większym niż zwykle.
Na okładce numeru i rozkładówce zamieszczone są zdjęcia Doroty Rabczewskiej występującej na scenie jako Doda. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVN, Tele 5, Kino Polska, 4fun.tv), radiu (sieć Radia Eska, Radio WAWa, warszawskie Antyradio 94 FM) i prasie (”Przekrój”, ”Wprost”, ”Auto Świat”, ”Murator”). Za kreację odpowiada dział marketingu pisma, a zakupem czasu reklamowego w TVN-ie zajął się dom mediowy Optimum Media OMD i dział marketingu ”Playboya”. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika od stycznia do czerwca br. wyniosła 70 818 egz. (dane ZKDP).(AW, 27.09.2007)
