Kolekcja "The Best of Szkło Kontaktowe" z "Newsweekiem"

Dzisiaj w tygodniku "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ukazała się pierwsza płyta z kolekcji "The Best of Szkło Kontaktowe".
Cykl składa się z ośmiu płyt DVD zawierających najzabawniejsze fragmenty programu emitowanego w TVN 24. Kolejne płyty dołączane będą co tydzień do części nakładu. Wydanie z płytą kosztuje 7,99 zł. Dodano ją do 100 tys. egz. Dostępna jest też wersja bez dodatku w niezmienionej cenie (4,50 zł). Łączny nakład tygodnika to 260 tys. egz. Kolekcji towarzyszy kampania, m.in. w Radiu Zet, które jest patronem radiowym serii, a także w telewizji TVN 24. Za kreację odpowiada agencja reklamowa PZL, a media zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika od stycznia do lipca br. wyniosła 133 886 egz. (dane ZKDP).(AW, 24.09.2007)
