Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 24, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 2 mln widzów oglądało ”Co z tą Polską?” w Polsacie

Autorski program publicystyczny Tomasza Lisa ”Co z tą Polską?” w Polsacie przez trzy lata przyciągał średnio 2,2 mln widzów, dając stacji 20,81 proc. udziału w rynku.

Pierwsze wydanie ”Co z tą Polską?” zostało wyemitowane we wrześniu 2004 roku. Miało 2,8 mln widzów i 23,08 proc. udziału w rynku. W 2004 roku program miał 17,06 proc. udziału i gromadził przed telewizorami 1,93 mln osób. W 2005 roku ”Co z tą Polską?” oglądało 20,44 proc. osób, które miały wtedy włączone telewizory (2,23 mln widzów), w 2006 roku – 21,99 proc. (2,15 mln), a w tym roku – 22,83 proc. (2,07 mln). Ostatnie wydanie programu Tomasza Lisa, wyemitowane 20 września br., zgromadziło 1,75 mln widzów, dając Polsatowi 17,96 proc. udziału w rynku. Większym powodzeniem cieszył się w tym paśmie (22.20-23.10) amerykański film ”Jedyna prawdziwa miłość” nadawany TVN-ie – 26,66 proc. udziału w rynku. Propozycje TVP miały gorsze wyniki: Jedynka uzyskała 14,86 proc. udziału, a Dwójka 14,09 proc. Dane AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 24.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.