Volvo Auto Polska reklamuje model Volvo S40
Firma Volvo Auto Polska rozpoczęła kampanię wizerunkowo-produktową swojej najmniejszej limuzyny Volvo S40.
Celem akcji pod hasłem ”Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40” jest prezentacja nowej linii stylistycznej modelu. Kampania adresowana jest do konsumentów szukających wyrafinowanych stylistycznie produktów, dlatego samochód został zaprezentowany w otoczeniu przedmiotów oddających charakter szwedzkiego wzornictwa: funkcjonalność, prostotę, czystość formy i piękno. Kampania komunikuje ponadto ofertę promocyjnego finansowania zakupu samochodu Volvo (trzyletni kredyt ma zerowe oprocentowanie). Podstawowe media wykorzystane w kampanii to: outdoor, prasa (”Forum”, ”Gazeta Prawna”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Polityka”, ”Puls Biznesu”, ”Rzeczpospolita”, ”Wprost”), radio (RMF FM, Radio Zet, Radio PiN 102 FM, Program III Polskiego Radia, Radio Tok FM), Internet (Bankier.pl, Gazeta.pl, Money.pl, Onet.pl, Onet-biznes, Parkiet.pl) i marketing bezpośredni. Adaptację centralnie przygotowanej kreacji przygotowała agencja Brainshop U-Boot, a kreację internetową agencja interaktywna K2 Internet. Media zaplanował i kupił dom mediowy MindShare Polska. Za działania BTL odpowiada agencja Customer Relationship Management – Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland SA. Public relations zajmuje się agencja Euro RSCG Sensors.(TW, 21.09.2007)
