Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totalizator Sportowy rusza w październiku z kampanią Multi Lotka

W październiku pod hasłem ”Multi Lotek. Granie plus wygrywanie” odbędzie się kampania reklamowa Multi Lotka (Totalizator Sportowy). Celem miesięcznej akcji jest m.in. wprowadzenie na rynek gry liczbowej Multi Lotek Plus.

Kampania telewizyjna to dwa 30-sekundowe spoty (”Babcia” i ”Limuzyna”), które będą emitowane w stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN, TVN Siedem) i kanałach tematycznych At Mediów. Oprócz tego akcja obejmie radio (m.in. Radio Zet, RMF FM, Program III Polskiego Radia, stacje lokalne), prasę (m.in. ”Angora”, ”Dziennik”, ”Fakt”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Polityka”, ”Przekrój”, ”Wprost”, ”Wysokie Obcasy”), Internet, outdoor (m.in. autobusy miejskie, galerie handlowe) i materiały BTL w punktach sprzedaży totalizatora. W pierwszym tygodniu będą emitowane reklamy dotyczące tylko Multi Lotka, a 8 października rozpocznie się emisja reklam wprowadzających grę liczbową Multi Lotek Plus. Ta część działań ma hasło ”Więcej, więcej”. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam Polska, która współpracuje z Totalizatorem Sportowym od lipca br. Spoty wyreżyserowała Katarzyna Adamik. Media zaplanował i kupił Zenithmedia.

(TW, 20.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.