LG zareklamuje telefon komórkowy LG Shine
19.09.2007, 08:43
Firma LG Electronics Polska rozpocznie w ostatnim tygodniu września multimedialną kampanię reklamową telefonu komórkowego LG Shine.
Celem kampanii pt. ”Born to shine” jest przedstawienie nowego modelu telefonu i zbudowanie wizerunku marki LG jako producenta zaawansowanych technologicznie aparatów komórkowych. Grupą docelową działań są mieszkańcy dużych miast w wieku 20-39 lat, głównie trendsetterzy i liderzy opinii. Spoty będą emitowane przy programach nawiązujących do stylu życia i dóbr ekskluzywnych, emitowanych w TVN Turbo, TVN Style, TVN 24, MTV Polska, Viva Polska i VH1, a także w kinach sieci Cinema City. Kampania obejmie ponadto prasę (m.in. ”Focus”, ”Playboy”, ”Twoja Komórka”, ”Twój Styl”, ”Viva!”). Kampanię zaadaptowała agencja Arip, a mediaplan przygotował dom mediowy Starcom. Jednocześnie LG prowadzi w serwisie YouTube kampanię reklamową monitorów. Strategia ma na celu dotarcie do młodych osób wykorzystujących monitory do rozrywki.(TW, 19.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
