Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LG zareklamuje telefon komórkowy LG Shine

Firma LG Electronics Polska rozpocznie w ostatnim tygodniu września multimedialną kampanię reklamową telefonu komórkowego LG Shine.

Celem kampanii pt. ”Born to shine” jest przedstawienie nowego modelu telefonu i zbudowanie wizerunku marki LG jako producenta zaawansowanych technologicznie aparatów komórkowych. Grupą docelową działań są mieszkańcy dużych miast w wieku 20-39 lat, głównie trendsetterzy i liderzy opinii. Spoty będą emitowane przy programach nawiązujących do stylu życia i dóbr ekskluzywnych, emitowanych w TVN Turbo, TVN Style, TVN 24, MTV Polska, Viva Polska i VH1, a także w kinach sieci Cinema City. Kampania obejmie ponadto prasę (m.in. ”Focus”, ”Playboy”, ”Twoja Komórka”, ”Twój Styl”, ”Viva!”). Kampanię zaadaptowała agencja Arip, a mediaplan przygotował dom mediowy Starcom. Jednocześnie LG prowadzi w serwisie YouTube kampanię reklamową monitorów. Strategia ma na celu dotarcie do młodych osób wykorzystujących monitory do rozrywki.

(TW, 19.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.