"Wprost" w lipcu liderem sprzedaży wśród tygodników opinii
19.09.2007, 08:41

Wśród tygodników opinii w lipcu br. najwyższą średnią sprzedaż ogółem miał "Wprost". Zepchnął na drugie miejsce lidera z ub.r. –"Politykę" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
”Wprost” (AWR ”Wprost”) miał w lipcu br. sprzedaż ogółem na poziomie 176 724 egz., czyli o 18,41 proc. lepszą niż w tym samym miesiącu ub.r. Na drugim miejscu znalazł się ubiegłoroczny lider – tygodnik ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) – 171 819 egz. (wzrost o 7,73 proc.), a na trzecim ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) - 133 113 egz. (spadek o 8,88 proc.). Na kolejnych pozycjach uplasowały się: ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) – 64 054 egz. (spadek o 1,22 proc.) oraz ”Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 28 401 egz. (spadek o 4,6 proc.). W lipcu 2007 roku w porównaniu z tym miesiącem ub.r. sprzedaż zwiększył publikujący przedruki z prasy polskiej i zagranicznej ”Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) - 293 621 egz. (wzrost o 0,51 proc.). Gorszy wynik niż w lipcu ub.r. miał tygodnik z przedrukami z prasy zagranicznej ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) – 18 761 egz. (spadek o 3,33 proc.). Wśród tygodników katolickich w lipcu br. najlepiej sprzedawał się ”Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej ”Gość Niedzielny”) – 122 017 egz. (wzrost o 2,55 proc.). Za nim są: ”Przewodnik Katolicki” (Drukarnia i Księgarnia św. Wojciecha) - 28 722 egz. (spadek o 6,14 proc.) i ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – 17 887 egz. (spadek o 9,35 proc.).(AW, 19.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
