Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mariusz Max Kolonko w reklamie

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual rozpoczęła wczoraj wizerunkową kampanię, której celem jest wprowadzenie na polski rynek nowej marki ubezpieczeń komunikacyjnych – Liberty Direct.

Twarzą kampanii jest Mariusz Max Kolonko, były wieloletni korespondent TVP ze Stanów Zjednoczonych, ostatnio prowadzący i producent programów ”Odkrywanie Ameryki” dla TV 4. Spoty przygotowano w formie relacji reporterskich z Bostonu, gdzie znajduje się siedziba Liberty Mutual. W trzech odsłonach przekazują one informacje o pochodzeniu i wielkości firmy, o 95-letnim doświadczeniu ubezpieczyciela oraz o standardach oferowanych ubezpieczeń. Oprócz spotów telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat) reklamy obejmą również prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”). Ponadto w ramach kampanii przygotowano trzy rodzaje wielkoformatowych plansz reklamowych, które umieszczono w największych miastach Polski i reklamy na miejskich autobusach. Przed rozpoczęciem kampanii launchowej przeprowadzono działania teaserowe. Ulicami największych miast w Polsce przeszły grupy osób przebrane za Statuę Wolności - symbol marki. Strategię komunikacji i kreację przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy. Kreację pod kierownictwem Michała Nowosielskiego, creative directora, przygotowały zespoły Pawła Merecza, deputy creative directora, i Ireneusza Brody, deputy creative directora. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. Przy kampanii współpracowały także IQ Marketing i Hypermedia.

(MŁ, 18.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.