Mariusz Max Kolonko promuje Liberty Direct - nowe ubezpieczenia komunikacyjne
18.09.2007, 00:00
Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual rozpoczęła wczoraj wizerunkową kampanię, której celem jest wprowadzenie na polski rynek nowej marki ubezpieczeń komunikacyjnych – Liberty Direct.
Twarzą kampanii jest Mariusz Max Kolonko, były wieloletni korespondent TVP ze Stanów Zjednoczonych, ostatnio prowadzący i producent programów ”Odkrywanie Ameryki” dla TV 4. Spoty przygotowano w formie relacji reporterskich z Bostonu, gdzie znajduje się siedziba Liberty Mutual. W trzech odsłonach przekazują one informacje o pochodzeniu i wielkości firmy, o 95-letnim doświadczeniu ubezpieczyciela oraz o standardach oferowanych ubezpieczeń. Oprócz spotów telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat) reklamy obejmą również prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”). Ponadto w ramach kampanii przygotowano trzy rodzaje wielkoformatowych plansz reklamowych, które umieszczono w największych miastach Polski i reklamy na miejskich autobusach. Przed rozpoczęciem kampanii launchowej przeprowadzono działania teaserowe. Ulicami największych miast w Polsce przeszły grupy osób przebrane za Statuę Wolności - symbol marki.Strategię komunikacji i kreację przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy. Kreację pod kierownictwem Michała Nowosielskiego, creative directora, przygotowały zespoły Pawła Merecza, deputy creative directora, i Ireneusza Brody, deputy creative directora. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. Przy kampanii współpracowały także IQ Marketing i Hypermedia.
(MŁ, 18.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
