"Viva!" tańsza i wsparta promocją wizerunkową

Dzisiaj dwutygodnik "Viva!" (Edipresse Polska SA) ukazał się w cenie 1,99 zł. Zazwyczaj wydanie bez gadżetów kosztuje 5,90 zł.
Promocja cenowa jest jednorazową akcją z okazji 10-lecia ukazywania się tytułu. Dwutygodnik można też kupić za 11,98 zł z pierwszą częścią filmu ”Terminator” na płycie DVD. Jest to pierwsza część kolekcji ”Science fiction”. Kolejne będą dostępne co dwa tygodnie w oddzielnej sprzedaży. Cały nakład dzisiejszej ”Vivy!” to 500 tys. egz. Wydanie wspiera wizerunkowa kampania promocyjna. 30-sekundowe spoty w języku angielskim emitowane są od wczoraj w stacjach: TVP, TVN, Polsat, TV 4 i w kanałach tematycznych: TVN Style, Discovery Channel, Viva Polska, MTV Polska, VH1 Polska, 4fun.tv i Kino Polska. Autorami kreacji są Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki. Film reklamowy wyprodukował dom produkcyjny Proproduction, a media zakupił dom mediowy Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group). Średnia sprzedaż ogółem ”Vivy!” w pierwszym półroczu br. wyniosła 241 271 egz. (dane ZKDP).(AW, 06.09.2007)
