PTK Centertel reklamuje ofertę Orange POP

Wczoraj rozpoczęła się zasadnicza część kampanii "Do przesady dużo – setki minut i tysiące SMS-ów" oferty prepaidowej Orange POP (PTK Centertel).
W nowej ofercie PTK Centertel obniżył ceny, które teraz wynoszą 65 groszy za minutę połączenia do wszystkich sieci i 20 groszy za SMS-y i MMS-y. Kampania obejmuje telewizję (spoty 15-, 30- i 45-sekundowe), prasę, radio, Internet, nośniki reklamy zewnętrznej i materiały BTL (ulotki w kinach sieci Cinema City, okładki na indeksy). Działania potrwają do końca października. Reklama oferty rozpoczęła się w sierpniu od teasera i była komunikowana serwisem społecznościowym Doprzesady.pl oraz eventem, który odbył się 1 września pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa, a media zaplanował i kupił Initiative Warszawa. Za serwis internetowy odpowiada agencja interaktywna Adv.pl, a za event agencja Rossegger.(TW, 04.09.2007)
