Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 20, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Tutak-Kordyl dyrektorem marketingu Agrosu Novej

Anna Tutak-Kordyl - nowy dyrektor marketingu Agrosu Novej - będzie odpowiadać za strategię i komunikację marketingową wszystkich marek i submarek obsługiwanych przez firmę.

W portfelu Agrosu Novej są: Fortuna, Karotka, Minerado, Frutimil, Pysio, Garden, Tarczyn, Łowicz, przetwory warzywne Krakus. Anna Tutak-Kordyl ma 34 lata i jest absolwentką zarządzania marketingiem (Szkoła Główna Handlowa). Od 1997 roku do końca sierpnia br. pracowała w Kraft Foods, gdzie pełniła funkcje dyrektora marketingu (w Polsce i na Węgrzech) oraz członka zarządu (na Węgrzech). Wcześniej związana była z Procter & Gamble Polska - odpowiadała za markę Always. Poprzednia szefowa działu marketingu Agrosu Novej Anna Adrianowska odeszła z firmy. (BOB)

(BOB, 20.09.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.