Play będzie promował ofertę Play Mix

W najbliższy poniedziałek rozpocznie się kampania reklamowa oferty Play Mix sieci komórkowej Play (P4).
W ofercie znajdą się m.in. telefony multimedialne 3G od 1 zł, jedna stawka połączeń do wszystkich sieci – maksymalnie 49 gr za minutę, SMS-y i MMS-y od 8 gr i minuta gratis do wszystkich sieci za dwie minuty odebranych połączeń. Kwoty doładowań wynoszą od 10 do 300 zł, umowę podpisuje się na 24 lub 36 miesięcy. Ofertę wesprze kampania, która obejmie telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN), prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki), radio (m.in. RMF FM, Radio Zet), Internet (główne portale), nośniki reklamy zewnętrznej w 10 największych miastach kraju oraz nośniki niestandardowe (m.in. w siłowniach i na basenach). Kreację przygotowała agencja reklamowa Brain, a media zaplanował i kupił dom mediowy Guideline. W tym roku operator planuje wprowadzenie jeszcze m.in. oferty biznesowej.(TW, 30.08.2007)
