Podwójna twarz Nataszy Urbańskiej
23.08.2007, 00:00
Natasza Urbańska ma kontrakt reklamowy ze spółką Canal+ Cyfrowy, a teraz dodatkowo reklamuje program TVP. To chyba pierwszy przypadek, gdy jedna twarz promuje dwóch różnych nadawców.
Urbańska, występując dotychczas w reklamach jako Cyfrella, promuje platformę Cyfra+ należącą do spółki Canal+ Cyfrowy. Tymczasem we wtorek, przy prezentacji jesiennej ramówki TVP, jej wizerunek pojawił się na plakatach promujących program rozrywkowy ”Przebojowa noc” w Jedynce, którego ma być twarzą. Ponadto szefowa TVP 1 Małgorzata Raczyńska przedstawiła ją jako twarz Jedynki. Obie firmy zapewniają nas, że podwójna rola promocyjna Urbańskiej nie szkodzi im wizerunkowo.– Decydując się na współpracę z Nataszą Urbańską, wiedzieliśmy, że reklamuje Cyfrę+. Przyjęliśmy ją z całym dobrodziejstwem inwentarza – oświadcza rzeczniczka prasowa TVP Aneta Wrona. Podwójna rola Urbańskiej nie przeszkadza też ponoć Cyfrze+: – Wybraliśmy Nataszę Urbańską do roli Cyfrelli, ponieważ najlepiej odpowiadała wyobrażeniom ikony marki Cyfra+. Nie zamierzamy ograniczać planów zawodowych pani Nataszy. Nie kolidują one z naszymi działaniami marketingowymi, nie promują też usług konkurencyjnych wobec usług Cyfry+ – tłumaczy Katarzyna Her-Czerwieniec, PR koordynator spółki Canal+ Cyfrowy.
(RUT, 23.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
