Polska Telefonia Cyfrowa promuje ”Styl w biznesie” Ery
21.08.2007, 08:24
Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła kampanię promocyjną oferty ”Styl w biznesie” sieci komórkowej Era.
Oferta wprowadza do sprzedaży nowe modele telefonów: LG Shine KE970 i LG Prada. Przy zakupie telefonu LG Shine w ramach promocji jest dodawana woda toaletowa Carolina Herrera 212. Promocja jest skierowana do biznesmenów. Kampania wspierająca promocję obejmuje tygodniki, m.in. ”Fashion Magazine”, ”Forbes”, ”Gala”, ”Glamour”, ”Newsweek Polska”, ”Pani”, ”Viva!” oraz materiały BTL w punktach sprzedaży (m.in. ulotki, torby ze zdjęciem telefonu). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD. Działania potrwają do połowy października br.(TW, 21.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
