Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Telefonia Cyfrowa promuje ”Styl w biznesie” Ery

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła kampanię promocyjną oferty ”Styl w biznesie” sieci komórkowej Era.

Oferta wprowadza do sprzedaży nowe modele telefonów: LG Shine KE970 i LG Prada. Przy zakupie telefonu LG Shine w ramach promocji jest dodawana woda toaletowa Carolina Herrera 212. Promocja jest skierowana do biznesmenów. Kampania wspierająca promocję obejmuje tygodniki, m.in. ”Fashion Magazine”, ”Forbes”, ”Gala”, ”Glamour”, ”Newsweek Polska”, ”Pani”, ”Viva!” oraz materiały BTL w punktach sprzedaży (m.in. ulotki, torby ze zdjęciem telefonu). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD. Działania potrwają do połowy października br.

(TW, 21.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.