Digital One dla Lecha
14.08.2007, 08:17

Agencja interaktywna Digital One (Euro RSCG Poland) przygotowała serwis Lech.pl dla Kompanii Piwowarskiej SA. Serwis jest elementem kampanii "Nadchodzi piątek. Będzie się działo!".
Serwis zawiera m.in. bieżące informacje o inicjatywach marki skierowanych do wielbicieli zabawy. Obecnie witryna informuje o Lech Summer Epicentrum, letnim cyklu eventów na polskim wybrzeżu oraz Lech Party Epicentrum, imprezach klubowych z udziałem didżejów. Na Lech.pl znajdują się też konkurs z nagrodami, reklamy telewizyjne i outdoorowe oraz gadżety multimedialne (tapety, wygaszacze). Digital One przygotowuje projekty dla Kompanii Piwowarskiej od 2006 roku. Przy kampanii ”Nadchodzi piątek. Będzie się działo!” pracują ponadto agencje Grandes Kochonos, Peppermint, Ciszewski PR i dom mediowy Starcom.(TW, 14.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
