Akcja ”Dni kierowcy” w ”Gazecie Wyborczej”
07.08.2007, 08:34
Od dziś do piątku w ”Gazecie Wyborczej” (Agora SA) ukazywać się będą dodatki w ramach akcji ”Dni kierowcy”.
Do dzisiejszego wydania ”GW” bezpłatnie dołączono mapę Polski, na której zaznaczone są miejsca z fotoradarami. W środę w ”GW” ukaże się płyta CD z poradnikiem ”Twoje prawo jazdy” z aktualnymi testami egzaminacyjnymi i przepisami ruchu drogowego. Cena ”Gazety” z płytą to 3,99 zł. W czwartek dodany zostanie ”Bezbłędnik kierowcy”, w którym znajdą się m.in. porady, jak się przygotować do wakacyjnej podróży samochodem. W piątek na wszystkich stronach lokalnych ”GW” ukażą się informatory o objazdach w największych miastach. Cykl ”Dni kierowcy” jest wsparty kampanią promocyjną w telewizji, radiu (Tok FM, Złote Przeboje, Roxy FM, sieć Radio Eska, RMF FM) i w Internecie. Za kreację kampanii odpowiadał dział promocji ”GW”, a za zakup mediów Starlink. Średnia sprzedaż ogółem ”Gazety Wyborczej” w pierwszym półroczu br. wyniosła 453 816 egz. (ZKDP).(SK, 07.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
