Toyota Auris na nośnikach reklamy zewnętrznej nad Bałtykiem
Do końca sierpnia potrwa w północnej Polsce kampania wizerunkowa Toyoty Auris (Toyota Motor Poland). To jedna z największych akcji koncernu na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Reklamy zamówiono w 30 miastach, w tym m.in. w Międzyzdrojach, Ustce, Łebie, Mikołajkach i Mrągowie. Wsparciem dla nich są siatki wielkoformatowe umieszczone m.in. w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Model samochodu, w zależności od rejonu, promowany jest kilkoma hasłami, m.in.: ”Perła Bałtyku”, ”Gwiazda na molo” i ”Władysławowo-stylowo”. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Toyoty poprzez budowanie pozytywnych skojarzeń. Kreację kampanii na rynek polski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Media kupił i zaplanował dom mediowy Zenithmedia (ZenithOptimedia Group).(DOK, 03.08.2007)
