Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 25, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa struktura działu marketingu w G+J Polska

Strukturę działu marketingu wydawnictwa G+J Polska podzielono na trzy piony odzwierciedlające segmenty pism wydawnictwa: poradniczy, luksusowy i popularnonaukowy.

Każdym z nich pokieruje menedżer koordynujący prace przy pismach z danego segmentu. Na razie obsadzono tylko stanowisko menedżera segmentu pism poradniczych, które z dniem 13 sierpnia obejmie Renata Wasiak. Wasiak przejdzie do wydawnictwa z domu mediowego Initiative Warszawa, w którym jest dyrektorem ds. mediów odpowiedzialnym za Grupę TP SA. Szefowie pozostałych pionów mają być znani do końca roku. Menedżerom poszczególnych segmentów podlegać mają senior brand managerowie odpowiadający za poszczególne tytuły. Stanowiska te objęli: Magdalena Sławińska (związana wcześniej z działem reklamy wydawnictwa jako brand advertising manager) zajmuje się tygodnikiem ”Gala”, Marta Krzyżanowska (poprzednio na stanowisku głównego specjalisty ds. mediów w departamencie komunikacji rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej) odpowiada za miesięczniki ”National Geographic” i dwumiesięcznik ”National Geographic Traveler”, Mariusz Bartkowski (ostatnio trade marketing manager w Play) – za miesięczniki ”Rodzice” i ”Moje Gotowanie”, a Katarzyna Ryciak (awansowała z brand managera) – za miesięcznik ”Glamour”. Krzyżanowska zastąpiła na stanowisku senior brand managera Karola Brzozowskiego, który odszedł z wydawnictwa. Pozostałe osoby zajęły nowo utworzone stanowiska. W dziale marketingu stworzono stanowiska menedżera ds. zakupów marketingowych i media managera odpowiedzialnego za zakup mediów. Pierwsze objęła Izabela Sarnecka, związana wcześniej z ”Super Expressem” (Media Express), gdzie pracowała jako dyrektor działu agencyjnego, a potem dyrektor klientów strategicznych, oraz z ”Metropolem” (TPP), gdzie była dyrektorem sprzedaży. Na drugie stanowisko prowadzona jest rekrutacja. Wszyscy menedżerowie podlegają bezpośrednio Agnieszce Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J Polska.

(AW, 25.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.