Nowa struktura działu marketingu w G+J Polska

Strukturę działu marketingu wydawnictwa G+J Polska podzielono na trzy piony odzwierciedlające segmenty pism wydawnictwa: poradniczy, luksusowy i popularnonaukowy.
Każdym z nich pokieruje menedżer koordynujący prace przy pismach z danego segmentu. Na razie obsadzono tylko stanowisko menedżera segmentu pism poradniczych, które z dniem 13 sierpnia obejmie Renata Wasiak. Wasiak przejdzie do wydawnictwa z domu mediowego Initiative Warszawa, w którym jest dyrektorem ds. mediów odpowiedzialnym za Grupę TP SA. Szefowie pozostałych pionów mają być znani do końca roku. Menedżerom poszczególnych segmentów podlegać mają senior brand managerowie odpowiadający za poszczególne tytuły. Stanowiska te objęli: Magdalena Sławińska (związana wcześniej z działem reklamy wydawnictwa jako brand advertising manager) zajmuje się tygodnikiem ”Gala”, Marta Krzyżanowska (poprzednio na stanowisku głównego specjalisty ds. mediów w departamencie komunikacji rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej) odpowiada za miesięczniki ”National Geographic” i dwumiesięcznik ”National Geographic Traveler”, Mariusz Bartkowski (ostatnio trade marketing manager w Play) – za miesięczniki ”Rodzice” i ”Moje Gotowanie”, a Katarzyna Ryciak (awansowała z brand managera) – za miesięcznik ”Glamour”. Krzyżanowska zastąpiła na stanowisku senior brand managera Karola Brzozowskiego, który odszedł z wydawnictwa. Pozostałe osoby zajęły nowo utworzone stanowiska. W dziale marketingu stworzono stanowiska menedżera ds. zakupów marketingowych i media managera odpowiedzialnego za zakup mediów. Pierwsze objęła Izabela Sarnecka, związana wcześniej z ”Super Expressem” (Media Express), gdzie pracowała jako dyrektor działu agencyjnego, a potem dyrektor klientów strategicznych, oraz z ”Metropolem” (TPP), gdzie była dyrektorem sprzedaży. Na drugie stanowisko prowadzona jest rekrutacja. Wszyscy menedżerowie podlegają bezpośrednio Agnieszce Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J Polska.(AW, 25.07.2007)
