Orange reklamuje Nowy Twój Mix
13.07.2007, 08:15
Rozpoczęła się kampania oferty Nowy Twój Mix sieci komórkowej Orange (PTK Centertel).
Nowy Twój Mix łączy cechy abonamentu i oferty na kartę. Klienci, którzy wybiorą miesięczną kwotę zobowiązania (przynajmniej 30 zł), dostaną oprócz minut w abonamencie dodatkowe, darmowe minuty. Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio, Internet, nośniki reklamy zewnętrznej (w tym autobusy) i działania niestandardowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa. Za kreację i planowanie działań w Internecie odpowiadają Fastbridge, internetowy dział Initiative Warszawa i agencja interaktywna HYPERmedia.(TW, 13.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
