Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange reklamuje Nowy Twój Mix

Rozpoczęła się kampania oferty Nowy Twój Mix sieci komórkowej Orange (PTK Centertel).

Nowy Twój Mix łączy cechy abonamentu i oferty na kartę. Klienci, którzy wybiorą miesięczną kwotę zobowiązania (przynajmniej 30 zł), dostaną oprócz minut w abonamencie dodatkowe, darmowe minuty. Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio, Internet, nośniki reklamy zewnętrznej (w tym autobusy) i działania niestandardowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa. Za kreację i planowanie działań w Internecie odpowiadają Fastbridge, internetowy dział Initiative Warszawa i agencja interaktywna HYPERmedia.

(TW, 13.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.