"Cztery Kąty" w kwietniu liderem segmentu miesięczników wnętrzarskich
11.07.2007, 08:15

W kwietniu tego roku cztery tytuły z segmentu miesięczników wnętrzarskich zanotowały wzrost sprzedaży ogółem w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r., a cztery sprzedawały się gorzej niż rok temu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najwyższą sprzedaż ogółem spośród miesięczników wnętrzarskich w kwietniu br. tak jak przed rokiem miały ”Cztery Kąty” (Agora SA) – 114 302 egz. Oznacza to wzrost o 19,87 proc. w stosunku do kwietnia 2006 roku. Na drugim miejscu pozostaje ”M jak mieszkanie” (Wydawnictwo Murator) ze sprzedażą ogółem 78 764 egz. (spadek o 12,75 proc.), a na trzecim – ”Moje Mieszkanie” (G+J Polska) – 52 054 egz. (spadek o 25,33 proc.). Kolejne miejsca zajmują: ”Mój Piękny Dom” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 31 106 egz. (spadek o 23,87 proc.), ”Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) – 25 930 egz. (wzrost o 19,27 proc.), ”Dobre Wnętrze” (Wydawnictwo Murator) – 22 857 egz. (wzrost o 22,68 proc.), ”Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska SA) – 14 238 egz. (spadek o 25,31 proc.), ”Elle Decoration” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 11 198 egz. (wzrost o 8,07 proc.). Sprzedaż ogółem ”Tak mieszkam” (Prószyński Media) wyniosła 31 190 egz. Pismo to od wydania październikowego w ub.r. zmieniło częstotliwość z dwumiesięcznika na miesięcznik.(AW, 11.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
