Nowi w agencji Szwejkowski Target Project
30.08.2004, 00:00
Agencja reklamowa Szwejkowski Target Project zatrudniła nowe osoby do działu obsługi klienta i kreacji.
W dziale obsługi klienta na stanowisku group account director zatrudniono Jakuba Steuermarka. Wcześniej był on kierownikiem pozycjonowania marki w TP SA. Do działu kreacji dołączyli: Tomasz Kiedyng, senior copywriter, i Piotr Skarbek, copywriter. Obaj pracowali wcześniej w agencji reklamowej TBWAWarszawa. Natomiast z agencji odszedł Marcin Gerc, który był szefem działu obsługi klienta. W najbliższym czasie szefowie Szwejkowski Target Project zdecydują o obsadzeniu tego stanowiska. Prawdopodobnie obejmie je ktoś z pracowników agencji. (MŁ)(MŁ, 30.08.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
