Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zasady użytkowania aplikacji mobilnej Press oraz polityka prywatności

Zasady użytkowania 

1. Press Sp. z o.o. s.k. udostępnia użytkownikom Magazyn Press w formie aplikacji mobilnej Press, dostępnej na mobilne urządzenia cyfrowe, pracujące w systemach iOS, Android, 

2. Aplikacja Press udostępniana jest użytkownikom bezpłatnie i jest dostępna do pobrania na mobilne urządzenie cyfrowe na platformach dystrybucyjnych: Apple App Store, Google Play – w zależności od systemu operacyjnego urządzenia. Warunkiem pobrania bezpłatnej aplikacji jest posiadanie aktywnego konta użytkownika na platformie dystrybucyjnej (Apple App Store, Google Play)

3. Press Sp. z o.o. s.k. udostępnia użytkownikom aplikacji Press poszczególne wydania Magazynu Press, tzw. „zakupy wewnątrz aplikacji”: (proszę pozostawić tylko pasujące)

- bezpłatnie 

- w formie pojedynczych wydań, płatnych wg cen, ustalonych odpowiednio dla każdego z serwisów

- w formie automatycznie odnawialnej subskrypcji (tygodniowej / miesięcznej / 3-miesięcznej / 6-miesięcznej / rocznej – proszę wybrać odpowiednie).

4. Automatycznie odnawialna subskrypcja może być przez użytkownika odwołana / anulowana nie później, niż na 24 godziny przed upływem terminu, na jaki została zakupiona. Odwołanie / anulowanie subskrypcji jest możliwe z poziomu urządzenia, w ramach ustawień konta użytkownika danej platformy dystrybucyjnej. Subskrypcja odwołana / anulowana przed upływem okresu, na jaki została zakupiona, jest aktywna do zakończenia tego okresu. Nie jest możliwy zwrot pieniędzy za niewykorzystaną subskrypcję.

5. Płatność za zakup poszczególnych produktów w aplikacji dokonywana jest w formie zdefiniowanej odpowiednio dla każdej z platform dystrybucyjnych. Konto użytkownika jest obciążane niezwłocznie po potwierdzeniu przez niego zakupu w aplikacji. 

6. Produkty zakupione w ramach jednego konta użytkownika są dostępne wyłącznie dla posiadacza / użytkownika konta i nie mogą być w żaden sposób redystrybuowane. Ilość dostępnych kopii produktu lub limit urządzeń, na które możliwe jest pobranie zakupionego produktu (np. w usłudze tzw. zakupów rodzinnych) jest określona każdorazowo przez dostawcę usługi dystrybucyjnej, adekwatnie dla systemu operacyjnego urządzenia (domyślnie: 5)

7. Poszczególne platformy dystrybucyjne (Apple App Store, Google Play, ) są względem siebie rozłączne, co oznacza, że zakup dokonany na jednej z platform nie może być zrealizowany (pobrany) na urządzenie, obsługiwane w innym systemie operacyjnym i na innej platformie.

8. Press Sp. z o.o. s.k. umożliwia użytkownikom bezpłatne pobrania poszczególnych wydań (produktów w aplikacji) w ramach innych usług lub produktów, np. pakietów prenumeraty typu „Premium” (produkty łączone, np. prenumerata wydania drukowanego + wydanie cyfrowe). W takim przypadku aplikacja umożliwia użytkownikom opcję logowania do usługi, udostępnianej przez wydawcę.

9. Pobranie wydania (produktu w aplikacji) jest możliwe po zalogowaniu się na aktywne konto, utworzone w usłudze Wydawcy.

10. Warunki dostępu do poszczególnych wydań określa Wydawca w ramach oferowanej przez siebie usługi (tu zalecamy wstawienie linku do strony z ofertą / zasadami korzystania z usług Premium itp.)

11. W przypadku korzystania z opcji logowania do usługi Wydawcy, usługa dostępna jest użytkownikom bez względu na system operacyjny urządzeń, z jakich korzysta. Wydawca określa limit urządzeń, które mogą korzystać z opcji logowania do usługi Premium na (domyślnie: 5)

12. Szczegółowe zasady korzystania z poszczególnych platform dystrybucyjnych, których znajomość użytkownik potwierdza w procesie rejestracji konta, znajdują się pod adresami:

Apple App Store: http://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/us/terms.html

Google Play: https://play.google.com/intl/pl_pl/about/play-terms.html

Polityka prywatności

1. Press Sp. z o.o. s.k. z siedzibą w Poznaniu, 60–523, ul. J.H.Dąbrowskiego 75/66, traktuje ochronę prywatności w Internecie, w tym ochronę danych osobowych Klientów zamawiających tytuł Wydawcy Magazynu Press w wersji na cyfrowe urządzenia mobilne za pośrednictwem Apple App Store, Google Play,, priorytetowo i dokłada wszelkich starań, aby prywatność ta była chroniona. 

2. Press Sp. z o.o. s.k. oświadcza, iż zamówienie prenumeraty Magazynu Press w wersji na cyfrowe urządzenia mobilne przez Użytkownika w ramach zakupów na platformach Apple App Store, Google Play, nie powoduje przetwarzania przez Press Sp. z o.o. s.k. jakichkolwiek danych Klienta mających charakter danych osobowych, gdyż gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie takich danych przez Press Sp. z o.o. s.k. nie jest konieczne do przesyłania prenumeraty tytułów prasowych Press Sp. z o.o. s.k. w wersji na cyfrowe urządzenia mobilne. Press Sp. z o.o. s.k. nie będzie również wykorzystywał jakichkolwiek danych osobowych Klientów w celach marketingowych.

3. (W przypadku zakupu wydań Magazynu Press w ramach usługi [nazwa pakietu prenumeraty Premium]) Press Sp. z o.o. s.k., realizując zamówienie prenumeraty Magazynu Press w wersji na cyfrowe urządzenia mobilne, przestrzegać będzie ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zmianami) oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 Nr 101 poz. 926).

4. Press Sp. z o.o. s.k. nie ponosi odpowiedzialności za zasady (polityki) prywatności stron www, na które będzie wchodził Użytkownik poprzez linki zamieszczone w ramach wydań Magazynu Press w wersji na cyfrowe urządzenia mobilne.

5. Niniejsza Polityka Prywatności ma jedynie charakter uzupełniający w stosunku do polityki prywatności platform dystrybucyjnych Apple App Store, Google Play. Press Sp. z o.o. s.k. nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za politykę prywatności platform dystrybucyjnych oraz przestrzeganie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w ramach platform dystrybucyjnych Apple App Store, Google Play,.

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.