Grupa RMF nie zmienia cen  |  Wawel zaprasza agencje  |  Republika i wPolsce24 u operatora kablowego Toya  |  Widownia teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Wyniki nowego sezonu "Magii nagości. Polska" w Zoom TV  |  TVP ABC liderem  |  Promocja na SkyShowtime  |  Antena HD na razie bez autorskiego talk-show  |  Spółka producencka MediaBrigade  |  Ruszył konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów  |  Główne narracje w dezinformacji przed wyborami prezydenckimi w Polsce  |  Raport SAR: rentowność usług maleje, koszty rosną  |  Przetarg MRiRW  |  VML z całościową obsługą  |  Diverger Polska uruchamia  |  Young Leosia w kampanii  |  Przewodnicząca rady nadzorczej ProSiebenSat.1  |  BBC składa skargę na Apple i Google News  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa RMF nie zmienia cen  |  Wawel zaprasza agencje  |  Republika i wPolsce24 u operatora kablowego Toya  |  Widownia teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Wyniki nowego sezonu "Magii nagości. Polska" w Zoom TV  |  TVP ABC liderem  |  Promocja na SkyShowtime  |  Antena HD na razie bez autorskiego talk-show  |  Spółka producencka MediaBrigade  |  Ruszył konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów  |  Główne narracje w dezinformacji przed wyborami prezydenckimi w Polsce  |  Raport SAR: rentowność usług maleje, koszty rosną  |  Przetarg MRiRW  |  VML z całościową obsługą  |  Diverger Polska uruchamia  |  Young Leosia w kampanii  |  Przewodnicząca rady nadzorczej ProSiebenSat.1  |  BBC składa skargę na Apple i Google News  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa RMF nie zmienia cen  |  Wawel zaprasza agencje  |  Republika i wPolsce24 u operatora kablowego Toya  |  Widownia teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Wyniki nowego sezonu "Magii nagości. Polska" w Zoom TV  |  TVP ABC liderem  |  Promocja na SkyShowtime  |  Antena HD na razie bez autorskiego talk-show  |  Spółka producencka MediaBrigade  |  Ruszył konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów  |  Główne narracje w dezinformacji przed wyborami prezydenckimi w Polsce  |  Raport SAR: rentowność usług maleje, koszty rosną  |  Przetarg MRiRW  |  VML z całościową obsługą  |  Diverger Polska uruchamia  |  Young Leosia w kampanii  |  Przewodnicząca rady nadzorczej ProSiebenSat.1  |  BBC składa skargę na Apple i Google News  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Formularz pobierania pliku

Narzędzia do mierzenia rezultatów reklamy to jeden z elementów, którym biura reklamy mediów chcą przyciągnąć marketerów. Drugim są dane o użytkownikach i ich zachowaniach: zarówno te pochodzące z uznanych na rynku badań, jak i te zbierane i analizowane na własną rękę. Wspierają one mierzalność kampanii, ale przede wszystkim pozwalają podnieść ich efektywność dzięki mniej lub bardziej – zależnie od medium – precyzyjnemu targetowaniu. Jak zgodnie mówią przedstawiciele biur reklamy największych mediów, dane są dzisiaj must have.

Wypełnij formularz, żeby pobrać: Biura Reklamy

Dane odbiorcy:


Administratorem danych osobowych podanych w formularzu zamówienia jest Press sp. z o.o. sp. k. (60-523 Poznań, ul. J.H. Dąbrowskiego 75/66). Dane przetwarzane są w celu realizacji Państwa zamówienia, kontaktu w sprawie jego realizacji, celów statystycznych (uzasadniony interes Administratora). Prosimy o zapoznanie się z zasadami funkcjonowania serwisu Press.pl, ochrony danych osobowych i Państwa praw, które znajdują się w Regulaminie i Klazurze informacyjnej oraz o jego akceptację, co umożliwi realizację zamówienia.
Zgadzam się na przetwarzanie podanego w formularzu adresu e-mail w celu przekazywania mi drogą elektroniczną ofert marketingowych i informacji handlowych Press sp. z o.o. s.k. oraz podmiotów trzecich (kontrahentów Press) zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 123. 730), w tym używanie do tego celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2019, poz. 2460). Mój adres e-mail nie będzie udostępniany innym podmiotom, a oferty będą wysyłane wyłącznie przez Press.
Zgoda może być cofnięta w każdym czasie poprzez e-mail: rodo@press.pl, listownie na adres Administratora lub telefonicznie: 22 33 48 333.
Zgoda marketingowa jest uwzględniona w wariancie bezpłatnym zamówienia. W każdej chwili możesz przejść do Sklepu.






Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.