Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BPH wprowadza Lokatę Pracowitą

Agencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała kolejną kampanię reklamową dla banku BPH. Promuje ona nowy produkt banku – Lokatę Pracowitą, czyli lokatę z dzienną kapitalizacją odsetek.

Agencja wymyśliła nazwę dla lokaty, komunikację ATL i BTL (spot telewizyjny, reklamę prasową, plakaty i ulotki). Nie ujawniono daty zakończenia kampanii. Media zaplanował i zakupił Starlink.

(MŁ, 18.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.