Czytelnicy czytelnikom
MiesiĂŞczniki spoÂłecznoÂściowe, czyli powstajÂące na podstawie materia³ów przysyÂłanych przez czytelnikĂłw, ktĂłrzy za ich publikacjĂŞ dostajÂą honoraria, to nowy segment na polskim rynku prasowym. ChociaÂż wci¹¿ siĂŞ ksztaÂłtuje, postanowiliÂśmy juÂż poddaĂŚ go ocenie ekspertĂłw, bo ich uwagi powinny byĂŚ cenne dla wydawcĂłw zarĂłwno tych, ktĂłrzy takie tytuÂły juÂż w portfolio majÂą, jak i tych, ktĂłrzy zastanawiajÂą siĂŞ nad ich wprowadzeniem. Przypomnijmy, Âże w marcu wydawnictwo Burda zawiesiÂło miesiĂŞcznik „Enter Najlepsze Programy”, a w czerwcu przestaÂł siĂŞ ukazywaĂŚ miesiĂŞcznik „MĂłj Przepis” G+J Polska. Za to w listopadzie nakÂładem wydawnictwa Phoenix Press zadebiutowaÂły „Przepisy CzytelnikĂłw”. Jurorzy ocenili szeœÌ dostĂŞpnych w kioskach tytu³ów spoÂłecznoÂściowych, przyznajÂąc od 1 do 10 punktĂłw w siedmiu kategoriach. Z ich ocen wyciÂągnĂŞliÂśmy ÂśredniÂą dla kaÂżdego tytuÂłu.
(2011-04-15)
Aby przeczytać cały artykuł: