Czytelnicy czytelnikom

MiesiĂŞczniki spoÂłecznoÂściowe, czyli powstajÂące na podstawie materia³ów przysyÂłanych przez czytelnikĂłw, ktĂłrzy za ich publikacjĂŞ dostajÂą honoraria, to nowy segment na polskim rynku prasowym. ChociaÂż wci¹¿ siĂŞ ksztaÂłtuje, postanowiliÂśmy juÂż poddaĂŚ go ocenie ekspertĂłw, bo ich uwagi powinny byĂŚ cenne dla wydawcĂłw zarĂłwno tych, ktĂłrzy takie tytuÂły juÂż w portfolio majÂą, jak i tych, ktĂłrzy zastanawiajÂą siĂŞ nad ich wprowadzeniem. Przypomnijmy, Âże w marcu wydawnictwo Burda zawiesiÂło miesiĂŞcznik „Enter Najlepsze Programy”, a w czerwcu przestaÂł siĂŞ ukazywaĂŚ miesiĂŞcznik „MĂłj Przepis” G+J Polska. Za to w listopadzie nakÂładem wydawnictwa Phoenix Press zadebiutowaÂły „Przepisy CzytelnikĂłw”. Jurorzy ocenili szeœÌ dostĂŞpnych w kioskach tytu³ów spoÂłecznoÂściowych, przyznajÂąc od 1 do 10 punktĂłw w siedmiu kategoriach. Z ich ocen wyciÂągnĂŞliÂśmy ÂśredniÂą dla kaÂżdego tytuÂłu.

(2011-04-15)

Aby przeczytać cały artykuł:

 
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.