Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

Czytelnicy czytelnikom

MiesiĂŞczniki spoÂłecznoÂściowe, czyli powstajÂące na podstawie materia³ów przysyÂłanych przez czytelnikĂłw, ktĂłrzy za ich publikacjĂŞ dostajÂą honoraria, to nowy segment na polskim rynku prasowym. ChociaÂż wci¹¿ siĂŞ ksztaÂłtuje, postanowiliÂśmy juÂż poddaĂŚ go ocenie ekspertĂłw, bo ich uwagi powinny byĂŚ cenne dla wydawcĂłw zarĂłwno tych, ktĂłrzy takie tytuÂły juÂż w portfolio majÂą, jak i tych, ktĂłrzy zastanawiajÂą siĂŞ nad ich wprowadzeniem. Przypomnijmy, Âże w marcu wydawnictwo Burda zawiesiÂło miesiĂŞcznik „Enter Najlepsze Programy”, a w czerwcu przestaÂł siĂŞ ukazywaĂŚ miesiĂŞcznik „MĂłj Przepis” G+J Polska. Za to w listopadzie nakÂładem wydawnictwa Phoenix Press zadebiutowaÂły „Przepisy CzytelnikĂłw”. Jurorzy ocenili szeœÌ dostĂŞpnych w kioskach tytu³ów spoÂłecznoÂściowych, przyznajÂąc od 1 do 10 punktĂłw w siedmiu kategoriach. Z ich ocen wyciÂągnĂŞliÂśmy ÂśredniÂą dla kaÂżdego tytuÂłu.

(2011-04-15)

Aby przeczytać cały artykuł:

 
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.