If playback doesn't begin shortly, try restarting your device.
•
You're signed out
Videos you watch may be added to the TV's watch history and influence TV recommendations. To avoid this, cancel and sign in to YouTube on your computer.
CancelConfirm
Share
An error occurred while retrieving sharing information. Please try again later.
Jeszcze nie zniknął lęk przed pandemią, a poczucie bezpieczeństwa odbiorców mediów i konsumentów podważyła napaść Rosji na Ukrainę. W krótkim czasie po raz kolejny ludzkie postawy poddawane są weryfikacji, podobnie jak wartości deklarowane przez marki i tych, którzy zapewniają im przestrzeń do komunikacji.
Zapraszamy do obejrzenia debaty "Biura Reklamy - Trendy i wyzwania w reklamie" zorganizowanej przez magazyn "Press".
Udział w debacie wzięli:
+Beata Golubińska - dyrektor zarządzająca obszaru creation and delivery w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska
+Sylwia Chada - dyrektor generalna TikToka w Europie Centralnej
+Marcin Bruś - dyrektor reklamy Allegro.pl
+Andrzej Słomka - dyrektor zarządzający JetLine
+Bartosz Wysocki - dyrektor handlowy Grupy Gazeta.pl
+Jerzy Minorczyk - prowadzący debatę, dyrektor generalny IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
Raport Biura Reklamy do pobrania bezpłatnie tutaj: https://www.press.pl/pobierz/biura-re...…...more
Jeszcze nie zniknął lęk przed pandemią, a poczucie bezpieczeństwa odbiorców mediów i konsumentów podważyła napaść Rosji na Ukrainę. W krótkim czasie po raz kolejny ludzkie postawy poddawane są weryfikacji, podobnie jak wartości deklarowane przez marki i tych, którzy zapewniają im przestrzeń do komunikacji.
Zapraszamy do obejrzenia debaty "Biura Reklamy - Trendy i wyzwania w reklamie" zorganizowanej przez magazyn "Press".
Udział w debacie wzięli:
+Beata Golubińska - dyrektor zarządzająca obszaru creation and delivery w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska
+Sylwia Chada - dyrektor generalna TikToka w Europie Centralnej
+Marcin Bruś - dyrektor reklamy Allegro.pl
+Andrzej Słomka - dyrektor zarządzający JetLine
+Bartosz Wysocki - dyrektor handlowy Grupy Gazeta.pl
+Jerzy Minorczyk - prowadzący debatę, dyrektor generalny IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
Raport Biura Reklamy do pobrania bezpłatnie tutaj: https://www.press.pl/pobierz/biura-re...…...more