Sign in to confirm you’re not a bot
This helps protect our community. Learn more
Debata Biura Reklamy
0Likes
713Views
2022May 3
Jeszcze nie zniknął lęk przed pandemią, a poczucie bezpieczeństwa odbiorców mediów i konsumentów podważyła napaść Rosji na Ukrainę. W krótkim czasie po raz kolejny ludzkie postawy poddawane są weryfikacji, podobnie jak wartości deklarowane przez marki i tych, którzy zapewniają im przestrzeń do komunikacji. Zapraszamy do obejrzenia debaty "Biura Reklamy - Trendy i wyzwania w reklamie" zorganizowanej przez magazyn "Press". Udział w debacie wzięli: +Beata Golubińska - dyrektor zarządzająca obszaru creation and delivery w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska +Sylwia Chada - dyrektor generalna TikToka w Europie Centralnej +Marcin Bruś - dyrektor reklamy Allegro.pl +Andrzej Słomka - dyrektor zarządzający JetLine +Bartosz Wysocki - dyrektor handlowy Grupy Gazeta.pl +Jerzy Minorczyk - prowadzący debatę, dyrektor generalny IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy Raport Biura Reklamy do pobrania bezpłatnie tutaj: https://www.press.pl/pobierz/biura-re...

Magazyn Press

681 subscribers