Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Bauer Media Group

Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy

W bogatym portfolio tytułów mamy wielu liderów sprzedaży egzemplarzowej. Są nimi np. „Twój Styl” w segmencie magazynów luksusowych, „Świat Wiedzy” w segmencie prasy popularnonaukowej czy „Tele Tydzień” w segmencie tv guide’ów.

Stawiamy na umiejętne zarządzanie reklamą w portfolio czasopism, oferując klientom reklamowym atrakcyjne koszty dotarcia do kobiecych grup docelowych.

Wydawnictwo Bauer wydaje magazyny w kilku segmentach, głównie prasy kobiecej, ale też m.in. motoryzacyjnej czy komputerowej. W bogatym portfolio tytułów mamy wielu liderów sprzedaży egzemplarzowej. Są nimi np. „Twój Styl” w segmencie magazynów luksusowych, „Świat Wiedzy” w segmencie prasy popularnonaukowej czy „Tele Tydzień” w segmencie tv guide’ów.

Szeroka paleta wydawanych tytułów pozwala na skonstruowanie oferty odpowiadającej na potrzeby klientów zarówno w wymiarze wizerunkowym, jak i sprzedażowym. Niejednokrotnie dopasowujemy kampanię do typu i charakteru magazynu, by wzmocnić przekaz marketingowy, także w przypadku mediaplanów uwzględniających pisma zróżnicowane tematycznie. Nie oferujemy stron internetowych naszych marek prasowych, bo zauważamy, że czytelnicy wolą czytać prasę kolorową w tradycyjny sposób. Proponujemy jednak klientom produkty blogerskie, by wzmocnić dotarcie do młodych grup konsumenckich – w tym celu pod koniec ub.r. uruchomiliśmy nowy produkt reklamowy pod nazwą Influenceme.pl.

W tym roku stawiamy na tworzenie projektów brand contentowych w segmentach tytułów poradnikowych i luksusowych oraz rozwój oferty zespołu Solutions, ze szczególnym uwzględnieniem dwumediowych akcji dla reklamodawców. Pracujemy również intensywnie nad usprawnieniem zakupu zasięgowego. Z własnego doświadczenia wiemy, że dobrze zaplanowana kampania w magazynach może przynieść zwrot z inwestycji i sprzedać produkt. Podejmujemy też działania na rzecz promowania prasy magazynowej poprzez inicjatywy badawcze oraz prezentację strategiczną na konferencjach dla klientów reklamowych.

Media

Prasa: „Tele Tydzień” – sprzedaż: 728 tys. egz., „Życie na Gorąco” – sprzedaż: 524 tys. egz., „Kobieta i Życie” – sprzedaż: 347 tys. egz., „Twoje Imperium” – sprzedaż: 318 tys. egz., „Tele Świat” – sprzedaż: 317 tys. egz., „To & Owo” – sprzedaż: 293 tys. egz., „Świat Kobiety” – sprzedaż: 276 tys. egz., „100 Rad” – sprzedaż: 236 tys. egz., „Twój Styl” – sprzedaż: 188 tys. egz., „Pani” – sprzedaż: 80 tys. egz. (wszystkie dane: średnia za XI 2016–X 2017, ZKDP) oraz 55 pozostałych tytułów prasowych (42 monitorowane przez ZKDP)

Internet: Durszlak.pl – 1 941 928 użytkowników w miesiącu (XII 2017, Megapanel); Influenceme.pl

Ludzie

Izabela Sarnecka – dyrektor biura reklamy

Struktura

Dział oferty specjalnej: ofertowanie wizerunkowo-zasięgowe – optymalizacja kampanii w zakresie doboru tytułów z portfolio dla maksymalizacji dotarcia w grupie celowej; komórka Solutions 

– od strategii do efektu (oferty wykraczające poza standardową reklamę prasową); projekty z blogerami 

– Influenceme.pl i Durszlak.pl; działem kieruje Izabela Sarnecka, tel. 606 357 639, [email protected]

Dział pism luksusowych, poradnikowych i młodzieżowych: reklama w magazynach: „Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Twój Styl Man”, „Twój Styl Pyszne”, „Well”, „Olivia”, „Naj”, „Tina”, „Świat Kobiety”, „Cała Ty”, „Kobieta i Życie”; działem kieruje Marta Gądek, tel. 692 414 220, [email protected]

Dział pism poradniczo-rozrywkowych, ogrodniczych i kulinarnych: reklama w magazynach: „Życie na Gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Twoje Imperium”, „Rewia”, „100 Rad”, „Z Życia Wzięte”, „Na Żywo”, „Dobry Tydzień”, „Mam Ogród”, „Poradnik 50+”, „Świat & Ludzie”, „Przepis na Zdrowie”, „Takie Jest Życie”, „Przepisy Czytelników”, „Sukcesy i Porażki”, „Cuda i Objawienia”, „Relaks”, i innych; działem kieruje Katarzyna Kilanowska, tel. 692 461 080, [email protected]

Dział pism motoryzacyjnych: reklama w magazynach: „Motor”, „Auto Moto”, „Motor Poradnik Kupującego”, „Car Polska”; działem kieruje Marcin Warych, tel. 608 512 170, [email protected]

Dział pism komputerowych i popularnonaukowych: reklama w magazynach: „CD Action”, „PC Format”, „Świat Wiedzy”, „Świat Wiedzy Historia”, „Świat Tajemnic” i innych; działem kieruje Lidia Ukleja, tel. 604 297 040, [email protected]

Kontakt

tel. 22 517 06 00
[email protected]
www.wydawnictwobauer.pl

Hit 2017

Pod koniec ub.r. uruchomiliśmy Influenceme.pl – produkt reklamowy, który łączy marki lifestylowe z blogerami. Bazuje on na doświadczeniach z akcji z twórcami internetowymi zgromadzonymi wokół największego agregatora blogów kulinarnych Durszlak.pl, ale obejmuje również inne kategorie tematyczne, m.in. modę, urodę, zdrowie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.