Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polski z Arabią Saudyjską oglądało na trzech antenach TVP średnio 8,8 mln widzów

Polska wygrała z Arabią Saudyjską 2:0 (screen YouTube.com/TVP Sport)

Średnio 8,8 mln widzów oglądało w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K mecz Polska - Arabia Saudyjska podczas mundialu w Katarze.

Spotkanie, rozegrane w sobotę o godz. 14, do TVP 1 przyciągnęło średnio 6,55 mln widzów, do TVP Sport – 1,77 mln widzów, a do TVP 4K – 474 tys. widzów.

Czytaj też: Mundial. Fox Sports krytykowane w USA za zignorowanie kwestii praw człowieka podczas transmisji

TVP 1, TVP Sport i TVP 4K pokazując mecz Polska - Arabia Saudyjska, zakończony zwycięstwem 2:0 dla biało-czerwonych, osiągnęły łącznie 70,84 proc. udziału w rynku. W grupie komercyjnej 16-49 udział sięgnął 72,4 proc., a w 16-59 – 72,89 proc.

Pierwszy mecz Polaków na mundialu – z Meksykiem – śledziło w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K we wtorek o 17 średnio 8,54 mln widzów. 

Kolejne spotkanie – z Argentyną – polska reprezentacja rozegrana w środę o 20.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Jackowi Kurskiemu kończy się okres wypowiedzenia i chce być ministrem

(KOZ, 28.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.