Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia "The Crown" na Netflixie wzrosła po śmierci królowej o 800 proc.

Serial przedstawiający zdarzenia od lat 40. do połowy XX wieku w centrum wydarzeń stawiał postać królowej (screen: YouTube/Matthew Rogers)

Według danych zaprezentowanych przez dziennik "The Guardian" oglądalność serialu Netflixa "The Crown" o brytyjskiej rodzinie królewskiej w weekend, od 9 do 11 września, wzrosła o ponad 800 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem. Królowa Elżbieta II zmarła w czwartek 8 września.

Serial przedstawiający zdarzenia od lat 40. do połowy XX wieku w centrum wydarzeń stawiał postać królowej. Od początku też zbierał świetne recenzje i kolekcjonował nagrody. Dopiero jednak po śmierci Elżbiety II wspiął się na szczyty popularności. W Stanach Zjednoczonych w ciągu tygodnia jego oglądalność wzrosła czterokrotnie. "The Crown” należy też do najpopularniejszych seriali na platformie Netflix w Australii.

Czytaj też: Do sprzedaży trafiło "Życie na Gorąco – Extra” o Elżbiecie II

Serwis poinformował po śmierci Elżbiety II, że wstrzymuje produkcję szóstego sezonu serialu jako oznakę hołdu dla zmarłej. Premiera piątego sezonu „The Crown” jest planowana na listopad. Będzie opowiadał o losach monarchii w pierwszej połowie lat 90. XX wieku. W rolę królowej wcieli się Imelda Staunton. Wcześniej odgrywały ją Claire Foy i Olivia Colman.

(MAC, 16.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.