Warszawa, 1 grudnia 2014 KOMUNIKAT PRASOWY DOMO+ Z KOLEJNYM REKORDEM OGLĄDALNOŚCI 114 tysięcy widzów obejrzało dziewiąty odcinek programu „Domy gwiazd 3”, co stanowi największą widownię w historii Domo+, autorskiego kanału platformy nc+. Tym samym produkcja własna stacji pobiła rekord, który od miesiąca należał do serii „Ucieczka na wieś”. Premierowe odcinki „Domów gwiazd 3” Domo+ pokazuje w każdą niedzielę o 17:00. Rekordową oglądalność na poziomie 114 tysięcy osiągnęła 30 listopada premierowa emisja dziewiątego odcinka, w której Omenaa Mensah odwiedziła dom psycholog Katarzyny Miller. Gospodyni serii, Omenaa Mensah spędza z gwiazdami cały dzień, by poznać i przybliżyć ich gusty, upodobania i pomysły na wystrój wnętrz. Rozmawiając z bohaterami poszczególnych odcinków, prowadząca nie tylko ujawnia ciekawostki z życia gwiazd, ale także prezentuje ich mieszkania, domy czy ogródki. Sprawdza gdzie śpią, jedzą, odpoczywają i pracują. Widzowie dowiadują się, w jakim stylu urządzone są mieszkania osób znanych z ekranów telewizji i pierwszych stron gazet. Poza rekordowym odcinkiem „Domów gwiazd 3” na trzech pierwszych miejscach listy programów o najwyższej oglądalności są jeszcze dwa odcinki brytyjskiej serii „Ucieczka na wieś” (108 tys. i 103 tys.). W niedzielę, 30 listopada udział kanału w rynku wyniósł 0,266%. Domo+ Dodaje inspiracji Domo+ to pierwsza i jedyna polska telewizja poświęcona tematyce domu i ogrodu. W myśl zasady, że otoczenie ma znaczenie, przedstawia pomysły na spektakularne metamorfozy, sprawdzone rozwiązania i nowinki dotyczące budowania, urządzania wnętrz i ogrodnictwa. Stacja nadaje program 24 godziny na dobę. Ramówkę wypełniają programy rozrywkowe i reality, serie poradnikowe, filmy dokumentalne i fabularne, których tematem przewodnim są: urządzanie wnętrz, ogrodnictwo, design i architektura. Domo+ proponuje autorskie formaty: „Domy gwiazd”, „Home staging – mieszkania do sprzedania”, „Luksus na sprzedaż – najdroższe apartamenty w Polsce”, a także znane zagraniczne produkcje: „Candice wie wszystko”, „Ucieczka na wieś” czy „Tatiana sprzeda wszystko”. Kanał emituje także „EXPRESS DOMOWY”, jedyny w Polsce program informacyjny poświęcony designowi i ogrodnictwu. Zasięg techniczny stacji to blisko 3,4 mln gospodarstw domowych. Domo+ istnieje od 2008 roku. Więcej informacji na www.domoplus.pl i www.facebook.com/DOMOplus.