Średnio 3,39 mln widzów debaty "Super Expressu" w pięciu stacjach telewizyjnych

W debacie wzięli udział wszyscy kandydaci na urząd Prezydenta RP (screen: YouTube/Super Express)
Średnio 3,39 mln widzów śledziło w poniedziałek w telewizji debatę prezydencką "Super Expressu".
Debata rozpoczęła się o 18.04 i trwała do 20.47. W Republice śledziło ją średnio 1,22 mln osób (11,57 proc. udziału w grupie ogólnej 4+), w TVN 24 – 1,21 mln (11,50 proc.), w TVP Info – 518 tys. (4,92 proc.), w Polsat News – 257 tys. (2,44 proc.) i w stacji wPolsce24 – 195 tys. (1,85 proc.).
Czytaj też: Debatę prezydencką "Super Expressu" transmitowały wszystkie główne kanały informacyjne
W debacie wzięli udział wszyscy kandydaci na urząd Prezydenta RP. Jej formuła przewidywała bezpośrednią dyskusję między uczestnikami. Nie było pytań od dziennikarzy.
Nadaną 14 kwietnia debatę prezydencką Republiki śledziło w tej stacji średnio 2,36 mln widzów (emisja od 20). Dodatkowo 147 tys. widzów oglądało ją w stacji wPolsce24 (to dane Nielsen Media z widownią poza domem).
Z kolei organizowaną 11 kwietnia przez sztab Rafała Trzaskowskiego debatę prezydencką w Końskich śledziło w telewizji średnio 6,16 mln widzów (dane dla siedmiu kanałów, w tym Polsat News, TVN 24, TVP 1 i Republiki; emisja od 20.40).
Ponadto organizowaną również tego dnia, ale emitowaną od 18.50, debatę Republiki z udziałem wPolsce24 i TV Trwam w Republice oglądało średnio 1,64 mln osób oraz 251 tys. w stacji wPolsce24. TV Trwam nie jest monitorowana przez Nielsena.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Republika ma zyskać zagraniczną koncesję. "Tego wszystkiego nie da się na raz wyłączyć"
(MNIE, KOZ, 29.04.2025)
