GoldenSubmarine przygotowała kampanię "Z mObywatelem wybory są łatwiejsze"

Działania reklamowe potrwają do końca maja i obejmą digital, outdoor i radio (fot.mat.prasowe)
Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło kampanię informacyjną pod hasłem "Z mObywatelem wybory są łatwiejsze". Przedstawiono w niej aplikację mObywatel jako narzędzie, które pomoże przejść przez wybory i spowoduje, że będą łatwiejsze.
"Cel nowej kampanii mObywatela jest jeden: chcemy pokazać, że aplikacja to wsparcie również w czasie zbliżających się wyborów prezydenckich" – mówi wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski.
Czytaj też: Trzy nowe osoby w YOC Poland. Magdalena Grosz-Górska, Karolina Bloch, Maciej Krupa
Kampania opiera się na pięciu 15-sekundowych spotach wideo, z których płynie przekaz: "Wybory z mObywatelem są łatwiejsze". Filmy opowiadają o różnych osobach i sytuacjach życiowych związanych z głosowaniem, w których mObywatel jest przydatny. Emitowane są one w internecie. Działania obejmą również outdoor oraz regionalne i ogólnopolskie stacje radiowe. Kampania potrwa od 28 kwietnia do 30 maja.
Obecna akcja to rozwinięcie i rozszerzenie rozpoczętej w listopadzie 2024 roku parasolowej kampanii pod hasłem "mObywatel ma łatwiej". Z aplikacji korzysta już 9,3 mln użytkowników.
Za koncepcję kreatywną i produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja GoldenSubmarine. Zakup mediów realizuje zespół Ministerstwa Cyfryzacji ze wsparciem domu mediowego Carat Polska.
Czytaj też: Dawid Podsiadło i T-mobile uruchomili platformę Fenomen. Projekt skierowany do twórców
(MS, 29.04.2025)
