Piotr Fronczewski udzielił głosu i wizerunku aplikacji ElevenReader

Kampanię zrealizowała agencja 180HB+JvM przy współpracy z Media Hub i Shootme (fot. materiały prasowe)
Agencja 180heartbeats + Jung von Matt przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek aplikację ElevenReader, opracowaną przez firmę ElevenLabs.
Aplikacja umożliwia konwersję dowolnego tekstu – od linków internetowych po pliki PDF – na mowę. W kampanii wykorzystano głos i wizerunek aktora Piotra Fronczewskiego.
Czytaj też: Platige Image powołuje spółkę do produkcji filmów i seriali – Platige Film Project. "Krok w rozwoju"
Kampania obejmuje media społecznościowe, reklamy digital out-of-home (DOOH), radio, platformę Spotify i współpracę z influencerami. Za produkcję materiałów odpowiadała agencja Shoot Me, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Hub.
– Zależało nam, żeby w kreacjach pan Piotr zdawał się towarzyszyć osobie używającej aplikacji. To ilustruje wyjątkową jakość głosu, którą oferuje aplikacja ElevenLabs – mówi Aleksander Frydrych, executive creative director w 180heartbeats + Jung von Matt.
Czytaj też: Agnieszka Rzyska awansuje w agencji UM. Została communications managerką
(MS, 28.04.2025)
