Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Fronczewski udzielił głosu i wizerunku aplikacji ElevenReader

Kampanię zrealizowała agencja 180HB+JvM przy współpracy z Media Hub i Shootme (fot. materiały prasowe)

Agencja 180heartbeats + Jung von Matt przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek aplikację ElevenReader, opracowaną przez firmę ElevenLabs.

Aplikacja umożliwia konwersję dowolnego tekstu – od linków internetowych po pliki PDF – na mowę. W kampanii wykorzystano głos i wizerunek aktora Piotra Fronczewskiego.

Czytaj też: Platige Image powołuje spółkę do produkcji filmów i seriali – Platige Film Project. "Krok w rozwoju"

Kampania obejmuje media społecznościowe, reklamy digital out-of-home (DOOH), radio, platformę Spotify i współpracę z influencerami. Za produkcję materiałów odpowiadała agencja Shoot Me, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Hub.

– Zależało nam, żeby w kreacjach pan Piotr zdawał się towarzyszyć osobie używającej aplikacji. To ilustruje wyjątkową jakość głosu, którą oferuje aplikacja ElevenLabs – mówi Aleksander Frydrych, executive creative director w 180heartbeats + Jung von Matt.

Czytaj też: Agnieszka Rzyska awansuje w agencji UM. Została communications managerką

(MS, 28.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.