Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Gawęcki odszedł z Multikino Media i otworzył agencję Look Media

Łukasz Gawęcki przez ostatnie 13 lat pracował w biurze reklamy Multikino Media, ostatnio jako head of new business & partnerships (fot. materiały prasowe)

Łukasz Gawęcki, head of new business & partnerships w Biurze Reklamy Multikino Media, otworzył własną agencję Look Media. 

Look Media specjalizuje się w planowaniu kampanii reklamowych na cyfrowych i tradycyjnych nośnikach OOH, w kinie, radiu, telewizji, łącząc strategię i kreację. Oferuje także współpracę z influencerami, product placement w polskich filmach i serialach oraz organizację prestiżowych wydarzeń związanych z premierami filmowymi.

- Chcemy oferować naszym klientom indywidualne podejście do działań reklamowych - mówi właściciel i twórca agencji Łukasz Gawęcki. 

Agencja już zrealizowała kilka projektów, w tym m.in. wiosenną kampanię wymiany opon dla Oponeo, a także zajęła się planowaniem murali dla Bookbeat.

Łukasz Gawęcki przez ostatnie 13 lat pracował w biurze reklamy Multikino Media na różnych stanowiskach, przez ostatni rok jako head of new business & partnerships. Współpracował m.in. z: Bookbeat, Colian, Groupon, Kompania Piwowarska, Lenovo, Lego, Oponeo, PGE, PKP, Rainbow, Rossmann, Storytel i Lotte Wedel.

Czytaj też: Nowe studio TVN 24 i "Faktów" – budowa trwała ponad pół roku. Mamy zdjęcia

(MS, 25.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.