Sergii Makarchuk dołącza do zespołu polskiego oddziału Aleph

Sergii Makarchuk przez ostatnie 10 lat pracował w Arteria G Partner (fot. materiały prasowe)
Do zespołu Aleph Group w Warszawie dołącza Sergii Makarchuk, który obejmuje stanowisko client solutions managera i współpracować będzie z klientami przy kampaniach Microsoft Ads.
Jego rolą będzie wspieranie klientów w maksymalizacji efektywności ich kampanii reklamowych i dostarczanie rozwiązań zwiększających ROI. Zajmować się będzie m.in. analizą danych, optymalizacją strategii i doradztwem w zakresie wykorzystania narzędzi Microsoft Ads.
Makarchuk podlegać będzie Marcinowi Gucie, client partner sales lead, który jest odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising na rynku polskim.
Sergii Makarchuk przez ostatnie 10 lat pracował w Arteria G Partner, początkowo jako starszy specjalista ds. rozwoju agencji (2014-2019), a potem jako Google Ads campaign strategist.
Czytaj też: Teleturniej "The Floor" trafi do prime time TVN. Premiera 20 maja
(AMS, 25.04.2025)
