Mlekpol przedłuża współpracę z Molecular Creative i Media Direction OMD

Kampanie potrwa do połowy czerwca, a ponownie wystartuje w połowie listopada (fot. materiały prasowe)
Ruszyła kampania reklamowa serków Łaciatych. Za kreację odpowiada agencja Molecular Creative, z którą Mlekpol przedłużył współpracę do końca roku. Przedłużenie dotyczy również współpracy mediowej z agencją Media Direction OMD.
Motyw przewodni kampanii „Na każdą okazję” pozostaje ten sam – krowie łaty symbolizujące markę Łaciate. W nowej odsłonie zyskają jednak odświeżoną, zróżnicowaną kolorystykę. Łaty pojawią się zarówno w spotach reklamowych, jak i materiałach graficznych.
Kampania potrwa do połowy czerwca, potem wystartuje ponownie w połowie listopada i potrwa do końca grudnia. Działania obejmują telewizję, nośniki reklamy zewnętrznej i digital. Natomiast w pozostałym okresie agencje skupią się na wsparciu digitalowym.
Ponadto przekaz komunikacyjny zostanie wzmocniony działaniami retail media i niestandardowymi, koordynowanymi przez Drum Polska. Strategię mediową kampanii opracowała agencja Media Direction OMD.
Czytaj też: Onet: prezenter TVN 24 miał pomagać w odsunięciu prokuratorki od śledztwa
(AMS, 25.04.2025)
