Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mlekpol przedłuża współpracę z Molecular Creative i Media Direction OMD

Kampanie potrwa do połowy czerwca, a ponownie wystartuje w połowie listopada (fot. materiały prasowe)

Ruszyła kampania reklamowa serków Łaciatych. Za kreację odpowiada agencja Molecular Creative, z którą Mlekpol przedłużył współpracę do końca roku. Przedłużenie dotyczy również współpracy mediowej z agencją Media Direction OMD.

Motyw przewodni kampanii „Na każdą okazję” pozostaje ten sam – krowie łaty symbolizujące markę Łaciate. W nowej odsłonie zyskają jednak odświeżoną, zróżnicowaną kolorystykę. Łaty pojawią się zarówno w spotach reklamowych, jak i materiałach graficznych.

Kampania potrwa do połowy czerwca, potem wystartuje ponownie w połowie listopada i potrwa do końca grudnia. Działania obejmują telewizję, nośniki reklamy zewnętrznej i digital. Natomiast w pozostałym okresie agencje skupią się na wsparciu digitalowym.

Ponadto przekaz komunikacyjny zostanie wzmocniony działaniami retail media i niestandardowymi, koordynowanymi przez Drum Polska. Strategię mediową kampanii opracowała agencja Media Direction OMD.

Czytaj też: Onet: prezenter TVN 24 miał pomagać w odsunięciu prokuratorki od śledztwa

(AMS, 25.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.